Visie

De visie is gebasseerd op een aantal kernwoorden die de visie van de praktijk kort en bondig samenvatten.
Preventie, Kwaliteit, Duurzaamheid, Voorspelbaarheid en Kennis.

Het behoeft geen uitleg dat voorkomen beter is dan genezen. Zo ook in de tandheelkunde. Er zal dus erg veel energie gestoken worden samen met u in de infectiepreventie. Want gaatjes en tandvleesproblemen worden voor 90 % veroorzaakt door infectie ( bacterien ).
Omdat deze topsport ( poesten stokeren flossen ragen goede voeding ) niet altijd eenvoudig is om vol te houden , zijn "de coaches " de preventie assistent en de mondhygieniste er, om u bij te staan.

Als er ondanks alle moeite en inzet aan dan toch een gaatje is ontstaan dan wordt er een restauratie gemaakt die de toets der kwaliteit makkelijk doorstaat. Dus niet een 6-je. Het uitgangspunt is hierbij altijd dat er zo behandeld wordt zoals we zelf behandeld zouden willen worden. Dus met een visie, duurzaamheid, kwaliteit en voorspelbaarheid.

De behandeling zal zich dus niet alleen richten op de aangedane tand of kies maar op u als persoon. Geen " hap snap" tandheelkunde maar complete zorg. Met andere woorden wij verkopen geen kronen en vullingen, maar wij leveren topzorg op u afgestemd.

Concreet:
Er wordt altijd behandeld onder vergroting of onder de operatie microscoop.
Het gebruikte vulmateriaal voor de kiezen heeft de hoogste vulgraad en is al sinds jaar en dag de gouden standaard. Er wordt alleen gewerkt met bewezen kwaliteit materialen.
Zo mogelijk worden alle behandelingen uitgevoerd onder cofferdam.
De hoogste sterilisatie eisen worden gevolgd.
Al het personeel is gediplomeerd en is zeer bekwaam.

Om de bovenstaande kwaliteit te waarborgen is er veel tijd nodig en daardoor hebben we helaas een wachtlijst voor nieuwe patienten.

Eventuele deelbehandelingen kunnen na overleg en met verwijzing van uw eigen tandarts worden uitgevoerd.